Direktlänk till inlägg 1 oktober 2009

Is it true - Yohanna

Av Josefina Nyman - 1 oktober 2009 09:30

Is is True - Yohanna


You say you really know me,

You’re not afraid to show me,

What is in your eyes.


So tell me about the rumours

Are they only rumours?

Are they only lies?


Falling out of a perfect dream,

Coming out of the blue.


Is it true?

Is it over?

Did I throw it away?

Was it you?

Did you tell me you would never leave me this way?


If you really knew me

You couldn’t do this to me

You would be my friend


If one of us is lying

There’s no use in trying

No need to pretend


Falling out of a perfect dream,

Coming out of the blue.


Is it true?

Is it over?

Did I throw it away?

Was it you?

Did you tell me you would never leave me this way?


Is it true?

Is it over?

Did I throw it away?

Was it you?

Did you tell me you would never leave me this way?


Is it real?

Did I dream it?

Will I wake from this pain

Is it true?

Is it over?

Baby did I throw it away?



Erik i Idol sjöng den här låten i Onsdagskväll. Han ska lätt vinna idol! Så underbar låt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefina Nyman - 13 november 2009 15:59

Ni har väl kollat in min nya blogg?! ;)

Av Josefina Nyman - 26 oktober 2009 11:44

som sagt så har jag bytt upp mig, kom till min nya blogg istället.www.sarajosefinanyman.blogg.se ...

Av Josefina Nyman - 9 oktober 2009 15:53

åh jag hatar bloggagratis.se nu fan byter jag till en normal blogg.se vi ses hej då! ...

Av Josefina Nyman - 9 oktober 2009 15:40

Svar: Halluomi kan man både grilla och steka :) Det blir bara annorlunda smak när man steker, det ger mer smak nästan ;) Men det är minst lika gott att grilla! ...

Av Josefina Nyman - 8 oktober 2009 11:21

Jag kan inte annat än bli riktigt förbannad. Jag mailade min lärare för 8 dagar sen, men jag fick inget svar. Så nu i början av veckan har jag jobbat tre dagar, och jag har inte haft möjlighet att ringa henne.Så idag på morgonen passade jag på att ri...

Ovido - Quiz & Flashcards