Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Fredagsmyyys!

Av Josefina Nyman - 2 oktober 2009 17:30

Jag lagade middag idag som planerat, det blev tortellini med ruccola sallad och halluomiost. Mycket gott vart det! OCh Micke tycket faktiskt också om det, och det trodde jag inte, men det gjorde han.
Så efter maten har jag stokat undan i köket, och så hamnade jag här då förstås. Inget ovanligt alls.


Jag skrev tidigare att jag skulle på skolan idag och göra ett engelska prov, och det gjorde jag. Jag har inte pratat med läraren om hud det gick, men det kändes då jätte bra iaf. Bättre än jag trodde att det skulle gå, men vi ska inte hoppa jämfota änu för jag måste prata med min lärare först. Jag hoppas då innerligt iaf!


Efter skolan, så gick jag till Ida. Satt och pratade en stund och tog sen en promenad runt stan. Gick och hälsade på Ida's mamma på hennes jobb, och sen promenerade vi vidare. Det var rätt kallt på stan, men samtidigt så var det rätt skönt och friskt ute. Fast frös gjorde jag kan jag säga.


Nu tror jag att jag ska plocka fram böckerna och göra lite skolarbete. Sen blir det Idol och Fredagsmyyys ;)

 
 
Ingen bild

Linnéa

2 oktober 2009 21:31

Hello.. kan du inte lägga in recept på maten? Det lät som gott och spännande.. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefina Nyman - 13 november 2009 15:59

Ni har väl kollat in min nya blogg?! ;)

Av Josefina Nyman - 26 oktober 2009 11:44

som sagt så har jag bytt upp mig, kom till min nya blogg istället.www.sarajosefinanyman.blogg.se ...

Av Josefina Nyman - 9 oktober 2009 15:53

åh jag hatar bloggagratis.se nu fan byter jag till en normal blogg.se vi ses hej då! ...

Av Josefina Nyman - 9 oktober 2009 15:40

Svar: Halluomi kan man både grilla och steka :) Det blir bara annorlunda smak när man steker, det ger mer smak nästan ;) Men det är minst lika gott att grilla! ...

Av Josefina Nyman - 8 oktober 2009 11:21

Jag kan inte annat än bli riktigt förbannad. Jag mailade min lärare för 8 dagar sen, men jag fick inget svar. Så nu i början av veckan har jag jobbat tre dagar, och jag har inte haft möjlighet att ringa henne.Så idag på morgonen passade jag på att ri...

Ovido - Quiz & Flashcards